Разредна настава

Дневник једне учитељице

О мени и блогу

на 18. новембра 2011.

Ја сам Радунка Дуна Богдановић, учитељица са преко 38 година радног искуства, носилац повеље/дипломе Најдражи учитељ. Основну школу завршила сам у Џепу, Општина Владичин Хан, а учитељску школу и педагошку академију у Алексинцу.
Поред учитељског посла, бавим се писањем песама за децу и одрасле, прича, хаику поезије. То је спој профрсионалног и духовног занимања какав се само пожелети може.
И једно и друго ме испуњавају личним задовољством, радошћу и креативношћу којима је обогаћен сваки мој дан.
Имам 5 објављених књига – четири збирке песама (Домовино, да ти кажем, Из срца, Додир ћутања и Невенпоље) и једна збирка прича (Крадљивци сунца). Песме су ми објављиване у многим листовима, часописима, зборницима, антологијама, радио и TV емисијама а хаику поезија у Јапану и Немачкој. Добила сам неколико награда за поезију.
Удата сам и имам сина Бојана, дипломираног математичара за информатику и рачунарство, ћерку Марију, аранжера – декоратера ентеријера и унука Данила, најпаметнијег враголана.
Верујем у природу, у добре људе, у лепоту.

11 responses to “О мени и блогу

  1. enigma2004 каже:

    Велики прегалац своје струке!

  2. Свака Вам част! Имати толико воље и након толико година стажа је задивљујуће!

  3. tatjana1968 каже:

    Bas mi se dopada ovaj slogan sa fejsbuka:,,Ne za skolu, za zivot ucimo.“

  4. pregrejaomisemozak каже:

    Случајном претрагом наиђох на Ваш блог, драга колегинице и видим изабрале смо исту тему за изглед блога. Каква случајност! Још се бавимо истим послом, интересују нас сличне или можда исте ствари.
    Желим Вам још дуг и успешан рад и ако Вам не смета – „пратићу Ваш блог“.
    🙂 Велики поздрав Весна

    • razrednanastava каже:

      Хвала, драга колегенице Весна. Драго ми је што ћемо се боље упознати и дружити на овај савремен начин. Наравно да ми не смета. Размена искустава у нашем послу је важна и потребна.
      Здрава била.

  5. razrednanastava каже:

    Хвала Креативи српског језика и Татјани на подршци. Много ми значи свака подршка. Године искуства не значе ништа ако је човек сам, учаурен и омеђен сопственим оковима.
    Здрави били.

  6. dramskikutak каже:

    Задивљена сам, толико година стажа иза Вас, а још енергије на претек! Браво!!! 🙂

  7. Anka Rašić каже:

    Draga Radunka, sreća Vas pratila!

Оставите одговор

