Разредна настава

Дневник једне учитељице

Из дечјих срца

на 13. децембра 2011.

1. новембар 2011.

  🙂

КОЛАЧИ

Као и обично, улазим у школско двориште у делу где се окупљају ученици и где улазе у школу. Увек ту пролазим да бих поздравила децу и ставила им до знања да сам стигла. Док их задиркујем и шалим се са њима како су од јуче много порасли и пролепшали се, прилази ми Т.П., пружа замотуљак из руке и каже:

– Учитељице, била ми је слава па сам ти испратила колаче.

– По коме си ми испратила колаче? – питам је кроз шалу у жељи да јој на тај начин укажем на грешку коју прави очекујући да схвати да ми колаче даје она а не неко други по коме ми их је послала.

Она као из топа одговара:

– По мами. Изволте, учитељице.

7. новембар 2011.

🙂

ТРЕНИРАЊЕ 

Напољу је кишно време па сам час физичког одржала у учионици. Искористила сам прилику да мало разговарамо о спорту, вежбању и здрављу а онда смо радили неке вежбе прилагођене условима у учионици. У једном тренутку јавља се, ко би други него Е.А.:

– Учитељице, ја сам решио да тренирам карактер.

– Шта да тренираш? – упитах га јер ми се учинило да га нисам разумела.

– Ћу да тренирам карактер – понавља Е.А.

– Карактер?

– Да, да, карактер! – каже самоуверено илуструјући одговор карате покретима руку.

🙂

ДЕМИНУТИВ

У комуникацији са децом често користим деминутиве: ручица, свешчица, столичица… а на  крају радног времена „довиђењце“ . Е.А. је то приметио и, изгледа усвојио па често и он користи деминутиве од речи. Данас је на пример, рекао: „Могу  ли да обришем таблицу?“

А најмаштовитији деминутив му је био када је за време часа рекао: „Могу ли да идем у вецечић?“

Све нас је лепо насмејао.

Свако је дете дете са посебним потребама

Оставите одговор

