Разредна настава

Дневник једне учитељице

Свима који могу помоћи да једна млада, амбициозна учитељица оствари своје снове!

на 14. фебруар 2012.

14. 2. 2012.

Поштованe колеге,

директори школа, начелници школских управа

и сви који можете помоћи да једна млада, амбициозна и несебична учитељица оствари своје снове,

Прочитајте писмо које сам добила ових дана на фб, а које следи после мог пропратног писма!

Нећу вам објашњавати зашто. Писмо говори све.

Ја сам га читала неколико пута и сваки пут ме дирнуло дубоко и срцепарајуће јако. Осетила сам се почаствованом што је баш мене одабрала да ми пошаље овакво писмо, али истовремено и веома немоћном и бедном што јој не могу помоћи, а желим то свим срцем.

Одлучила сам да своју жељу поделим са свима који имају срце и душу а могу помоћи.

Само они који имају срце и душу, који несебично и истински воле свој просветарски посао, који су свесни да политика нема шта да тражи у школи јер тамо може само да уништи и поквари племенитост просветарске мисије, знају шта би добила деца, школа и крај са овом младом и амбициозном учитељицом која је спремна да напусти Београд и оде негде одакле сви беже.

ВЕРУЈЕМ ДА ЋЕ СЕ НАЋИ НЕКО КОМЕ ЈЕ КВАЛИТЕТ  УЧИТЕЉА ИЗНАД ПОЛИТИКЕ И КО ЋЕ ПОМОЋИ ДА ОВА МЛАДА ОСОБА ОСТВАРИ СВОЈЕ СНОВЕ.

Јавите  се на моју адресу јер њену из разумљивих разлога провокације и злоупотребе не желим да објавим.

Хвала у њено и моје име.

Срдачан поздрав,

Радунка Дуна Богдановић

🙂

Поштована Радунка, 

Сасвим случајно сам „дошла“ до Вашег профила на FACEBOOK-у. Члан сам CaliVita International, нешто сам претраживала и видела занимљивости, које сте постављали, а то ме је натерало да погледам и Ваш лични профил. Међутим, желим Вам испричати нешто друго, што није везано за компанију, коју сам поменула, него за Вашу и моју професију. Обраћам Вам се као учитељици и жени која је, колико видим, предана своме послу у школи, а узгред успешна у другим областима и пише предивне песме. Укратко ћу о себи, а затим ћу Вам поставити само једно питање. Особа сам, која воли природу, децу, здрав разум, село, активности везане за уметност…и све бих дала да могу на миру пренети деци знања и вештине уз холистички приступ… Мало података о мом формалном и неформалном образовању, нису на одмет, па Вас молим да их прочитате:

Рођена сам 1983. године у Смедеревској Паланци. Завршила сам Основну школу „Станоје Главаш“ у селу Глибовац код Смед. Паланке. У току основног школовања, освојила сам прву награду на литерарном конкурсу поводом Дана старих. Гимназију ( друштвено – језички смер ) сам завршила у Смед. Паланци, а одмах након тога, уписујем Учитељски факултет у Београду.

Од 8. разреда, па све до краја судија – певала сам први сопран у три хора: „Св. Симеон Богопримац“ у Смед. Паланци, Учитељски хор у Београду и Хор „Ехо“ при КУД-у „Димитрије Туцовић“ са Бановог Брда.

Као студент сам радила у Дому за незбринуту децу „Моша Пијаде“ (поседујем препоруку из ове установе), Креативном центру Миријева и подучавала сам приватно децу узраста од 8 до 12 година, углавном са проблемима хиперактивности или дислексије, тиме употпуњујем знање, које сам стекла приликом учешћа на радионици „Едукација за успешно учење“, у организацији проф. Славице Радаљац ( 2007.) и присуством на међународној конференцији идентификације и подршке особама са дислексијом ( 2010.).

По завршетку факултета похађала сам обуку у оквиру пројекта: „Јачање капацитета локалних самоуправа и образовних институција за имплементацију закона и практичних политика инклузивног образовања у локалним заједницама у Србији“ – пројекат и одржавање семинара, спроводила организација „VelikiMali“ из Панчева (2011.). и учествовала на едукативном семинару на тему „Зашто Монтесори?“ – организатори: Монтесори друштво Србије и Основна Монтесори школа у Београду (2011.).

Транутно радим у НВО „Човекољубље“ – пројекат „Доступна права – одговорна заједница“. 

Интересујем се за Валдорфску педагогију, еуритмију и природу. 

Користим енглески и француски језик. 

Похађам курс знаковног језика, који користе особе оштећеног слуха.

Оно што Вас желим питати је, да ли у Вашем крају, у школи којој радите, можда има простора да некако остварим сан и макар годину дана, радим у струци (у виду сталног посла, замене или места библиотекара). Иако живим у Београду, волела бих да се опробам у неком малом, непознатом месту и да неко време одем из града, који постаје више него суморан и притиснут… Желим да кажем да, где год да сам се појавила са молбом за посао, нико није ни погледао моју диплому, препоруке и потврде са стручних усавршавања; нико није желео говорити о мојим интересовањима, идејама и предлозима; само су ме питали да ли сам у странци, ко ме је послао, колико новца имам… Надам се да разумете моје тежње, а чини ми се да само још могу потражити прилику у неком малом месту и на прави начин се посветити малим људима, који тек стасавају. Ако можда, знате да посоји могућност за остварење мојих тежњи, пишите ми на: …

Хвала Вам унапред!

С поштовањем,  …

Учитељ који негује своје ђаке као драгу биљку, прави је учитељ


One response to “Свима који могу помоћи да једна млада, амбициозна учитељица оствари своје снове!

  1. tamara каже:

    Postovana Radunka,

    Molila bih Vas da mi, ako je ikako moguce, pomognete da kontaktiram potpisnicu ovog pisma upucenog Vama, jer sam , upravo u potrazi za slicnom osobom koja bi bila personalni asistent mom sinu prvaku (ostecenog sluha na ali natprosecne inteligencije i sa znanjem citanja, pisanja, racunanja…i kome bi to zivotno znacilo), slucajno (?!) naisla na njega.
    Sa zahvalnoscu,
    Tamara Laudanovic
    tamaralaudanovic@yahoo.com
    065 33 55 065

Оставите одговор

