Разредна настава

Дневник једне учитељице

Срећан Први рођендан блога Разредна настава

на 24. новембар 2012.

Прође читава једна година од рођења овог блога.

Невероватно. А тако сам се у почетку плашила да кренем у свет на овај начин. Искрено, стварно сам се бојала. „Не умем ја то. Нисам ти ја из компјутерске генерације.  Шта ако забрљам? О чему да пишем? И смем ли, смем ли, и знам ли, знам ли…? – што би рекао Ршум“  – ово су била нека питања која су ме мучила док нисам кренула уз помоћ Онлајн семинара Блиг, Твитер и Фејзбук у настави и велику помоћ и подршку сина Бојана.

И кренух па шта буде – биће.

И било је – дивно.

Преживех прву годину, превазиђох све препреке у себи и ево – живимо срећно и задовољно мој Блог и ја. 

За годину дана Блог је посетило 34,458 из Србије и света.

Баш лепо. Све их топло поздрављам и захваљујем за подршку која ми много значи и која ме храбри да идем даље овим електронским путем за који сам раније мислила да је мени далек и недостижан.

Здрави ми увек били.

Дуна.

 

Country Views
Serbia FlagSerbia 23,975
Bosnia and Herzegovina FlagBosnia and Herzegovina 2,300
Montenegro FlagMontenegro 1,369
United Kingdom FlagUnited Kingdom 447
United States FlagUnited States 356
Macedonia, the former Yugoslav Republic of FlagMacedonia, the Former Yugoslav Republic 222
Croatia FlagCroatia 188
Ukraine FlagUkraine 98
Italy FlagItaly 95
Germany FlagGermany 56
Iceland FlagIceland 55
Austria FlagAustria 44
Russian Federation FlagRussian Federation 40
Albania FlagAlbania 37
Romania FlagRomania 34
France FlagFrance 25
Canada FlagCanada 15
Sweden FlagSweden 13
Bulgaria FlagBulgaria 13
Slovenia FlagSlovenia 11
Hungary FlagHungary 9
Netherlands FlagNetherlands 8
Switzerland FlagSwitzerland 7
Poland FlagPoland 7
Greece FlagGreece 7
Turkey FlagTurkey 5
Australia FlagAustralia 5
Czech Republic FlagCzech Republic 4
Norway FlagNorway 3
South Africa FlagSouth Africa 3
Denmark FlagDenmark 2
Thailand FlagThailand 2
Belarus FlagBelarus 1
Gabon FlagGabon 1
Colombia FlagColombia 1
India FlagIndia 1
Ireland FlagIreland 1
Libya FlagLibya 1
Spain FlagSpain 1
Slovakia FlagSlovakia 1
Malta FlagMalta 1

9 responses to “Срећан Први рођендан блога Разредна настава

  1. metodicar каже:

    Част ми је да први честитам рођендан.🙂

  2. Ivana Stojkovic каже:

    Срећан рођендан! И нека живи, живи блог….

  3. sofijaradojcin каже:

    Срећан рођендан и још много година дружења са Вама!

  4. razrednanastava каже:

    Хвала Ивана и Софија. Лепо је имати пријатеље као што сте вас две. Здраве биле..

  5. Anka Rašić каже:

    Srećan rođendan, zadovoljstvo je biti deo ovog bloga.

Оставите одговор

