Разредна настава

Дневник једне учитељице

Срећан празник, мама

на 9. марта 2013.

Драгој мами

Често размишљам о њеном послу

и да не ради тамо,

већ да буде кући, са мном.

Да имам пара обезбедила бих јој царство

да се лепо проводи

и да се одмара.

 

Моја мама вредно ради,

као да се никад не умара,

и кад јој кажем да се одмори,

она не одмара.

 

Размишљам о њеној одећи,

увек се облачи исто,

кад бих могла купила бих јој

лепшу и царствену одећу.

 

Много је волим сву

као што и она воли мене

и у срцу ме носи,

никад ме неће избацити

као што ни ја нећу избацити њу.

Теодора Перић,  2. разред

Мајка

Мајка је срце моје,

мајка је осмех на лицу мом,

мајка је моја слобода,

мајка је радост у мом оку,

 мајка је моје благо.

 

Много ми је драга

и највећа је моја снага. 

Лазар Љубисављевић,  2. разред

Оставите одговор

