Разредна настава

Дневник једне учитељице

Драги моји другари, доћи ћу сутра да се поздравимо

на 1. септембар 2013.

Драги моји другари,

Сутра почиње нова школска година, а ја се, по обичају од раније, не јављам. Знам да сте већ чули да нећемо више бити заједно јер ја морам у пензију. Многи од вас су ме звали и телефоном, да провере.

Да, истина је.

Не јављам се јер сам тужна и просто не знам шта да вам кажем. Да, први пут од када се дружимо, ја не знам шта и како да вам кажем. Дошло је тако изненада и без икакве припреме, и за мене и за вас.

Опростите ми. Није то моја воља, није ни моја жеља. Тако су други хтели и ја ту не могу ништа. Једино вас молим да ми вереујете да вас нисам својевољно напустила, нисам вас издала, нисам престала да вас волим.Тако су решили други.

Сада можда не разумете, али када порастете, схватићете.

Наравно, доћи ћу сутра у 13 сати да се поздравимо и да вам пожелим срећну нову школску годину и лепо дружење са новом учитељицом.

Да, ви ћете имати нову учитељицу која је исто тако добра и која ће вам помоћи да савладате све школске лекције, бриге и проблеме и која ће вас волети као што сам и ја. Брзо ћете се навићи на њу и ићи даље, у нове победе и успехе.

Ја нећу више имати нове ђаке па ћете ми ви остати као генерација која ме испраћа у пензију. Много сам тужна због тако изненадног одласка јер ни ја, као ни ви, нисам била спремна за овај растанак.

Ипак, идемо даље, свако својим путем, храбро, достојанствено и радознало, као и до сада. За нас препрека нема. Ми их прелазимо, заобилазимо, савладавамо… Ми све можемо, је` да? Тако смо учили једни друге. Тако морамо и да поступамо.

Наставите да негујете своје дивно другарство, помажите једни другима у учењу као и до сада, учите и вежбајте вредно, читајте књиге и часописе за децу и не брините, бићете најбољи као што смо се договорили на крају другог разреда.

Наставите да будете „сви за једног, један за све~. Прихватите своје другаре који вам и нису нови јер смо у првом разреду заједно „ратовали“ и само наставите да негујете другарство које смо тада започели.

Будите ми весели и насмејани сутра и заувек.

Срећна вам нова школска година.

Воли вас ваша учитељица.

34

3

9

IMG_0530

deca

IMG_9615

IMG_9614

IMG_9607

IMG_9567

IMG_9563

Picture 097

Picture 093

Picture 090

Picture 096

IMG_9144

IMG_9548


Оставите одговор

