Разредна настава

Дневник једне учитељице

Моји другари ми пишу

на 3. септембар 2013.

Leo Ukic Bas mi je zao uciteljice ali ja nikada necu da vas zaboravim. Volim Vas puno. ❤

„Не за школу, за живот учимо“ Leonardo, samo ti nastavi da radiš i voliš posebno matematiku kao i do sada i ne brini. Verujem u tebe i očekujem pobede na matematičkim takmićenjima. Naravno, neću ni ja tebe ni sve ostale naše drugare zaboraviti. Naše drugarstvo je večno i to ne mogu da nam oduzmu. Pozdrav i srećno❤

Leonardo

9:19am

Teodora Peric

Uciteljice, nemojte ici ko ce me voditi na recitaciju , ko?   😥

10:24am

Radunka Bogdanovic

Draga moja Teodora, moram da idem. Takav su zakon doneli. Znaš da i ja ne volim i da sam mnogo tužna zbog toga. Ne mogu da ti opišem koliko sam tužna. Ipak, ja verujem u tebe. Ti si pametna i vredna i naučila si dobro da recituješ za ove dve godine. Nova učiteljica će to sigurno znati da ceni i nastaviće da te uči da budeš još bolja. Ako zatreba, pa ja sam tu, pomoći ću ti uvek kad zatreba. Samo ti nastavi da radiš marljivo kao i do sada. Takođe, molim te, nastavi da pišeš pesme i sastave. Ti imaš smisla za pisanje i nemoj zbog mog odlaska da to zapostaviš U posebnoj svesci, kao i do sada, piši o svemu. Tu ti ne treba domaći zadatak, to pišeš srcem. Pišeš o svemu što te raduje ili rastuži, što osetiš ili vidiš da je lepo. Lepota je svuda oko nas ali to ne može svako da vidi, a ti možeš. Zato nastavi da pišeš pa kad budeš raspoložna, zajedno ćemo to pogledati i ispraviti greške ako ih bude. I nemoj da se plašiš grešaka, i najveći pisci greše. Na greškama se najbolje uči. Želim ti srećan početak nove školske godine i uspešan dalji rad. Voli te tvoja učiteljica.

Teodora

Andria Janjic

Andria Janjić: „Oblaci za moju učiteljicu“

Andria

Sara: Kad nekoga voliš pa on ode u penziju to je baš težak trenutak.Mi do sada nismo toliko stigli da učiteljici kažemo našu ljubav, ali sad kažem: Učiteljice, volimo, volimo Vas. 

Sara


Оставите одговор

