Разредна настава

Дневник једне учитељице

Песничка радионица у Кутлешу (2. део)

на 10. октобар 2013.

Учитељ се роди и остаје заувек

У току Песничке радионице  коју сам одржала са ђацима у Кутлешу, моја драга млада, експлозивна, вредна и увек ведра колегеница Маја Момировић добила је посебну инспирацију, промашила тему Јесење враголије и написала песму посвећену мени. Ишарала Маја песму од разнобојних слова баш као што јесен шара поља и шуме, закључила да „Учитељ се роди и остаје заувек“ и са осмехом до ушију поклонила ми своје дело. Тако ме је веома пријатно изненадила а бога ми и баш обрадовала јер ми се то још није десило до сада да ми неко посвети песму (осим мојих ученика).

Е, сад сам у дилеми: Да ли да је мнооого похвалим за лепу песму или да је казним што је промашила тему  :) ?

Морам, ипак, узети у обзир да су слова у свим јесењим бојама, а то, признаћете, има везе са темом  :)

И још нешто, у песми је мој одговор да ћу поново доћи пре питања да ли то ја хоћу! Враголан је ова Маја. Зна да хоћу! Зна да ми је то задовољство!  И шта има ту ја да се питам?!

Има да дођем да стихујемо пахуљице и тачка  <3

Ево песме:

Драгој Дуни

Учитељ – то је нешто што не престаје…

Нема ту никаквог краја…

Кад у учионицу уђе,

лице се само намести

у онај осмех загонетни,

помало враголасти…

а речи извиру,

нове и нове…

Не треба она подсетник

у помоћ да зове.

Игра се она речима,

врло вешто,

игра се погледима,

смишља нешто,

игра се стиховима,

шареним листовима…

 

И опет ће доћи,

да тражимо нове стихове,

да пахуљама китимо промрзло грање, 

смишљамо шале нове,

да чудом бојимо лица.

Доћи ће нам опет

наша драга учитељица.

 10. 10. 2013.                                            Маја Момировић, учитељица

1 23456


3 responses to “Песничка радионица у Кутлешу (2. део)

  1. Maja каже:

    Хвала, хвала…. Следећи пут ћу ваљда „погодити“ тему!🙂

  2. Дом културе Брестовац каже:

    Osrednji učitelj govori. Dobar učitelj objašnjava. Odličan učitelj pokazuje. Sjajan učitelj nadahnjuje. (Vilijam Artur Vord)

Оставите одговор

