Разредна настава

Дневник једне учитељице

Посета

на 29. октобар 2013.

27. 10. 2013.

 

Огласило се звонце на улазним вратима. Отварам их и расцветавам се у озарен осмех Ема и Теодора. Вичу углас: Учитељицеееее! Истовремено ми скачу у загрљај. Радујем се и ја. Као дете.

Стиде се да уђу у кућу. После краћег убеђивања, ушле су.

Следи сијасет питања: Како сте?… Како Вам је без нас?… Шта сада радите?…

И обавештења: Прошли пут је била и Софија, сада није могла… Ми смо се договориле да сваке недеље долазимо и да Вам правимо друштво…

Правиле ми друштво.

На тренутак вратиле ме у учионицу.

Улепшале ми дан.

Ема и Теодора. 

1 2


3 responses to “Посета

  1. Anka Rašić каже:

    Radunka, draga moja, bili ste posvećeni deci i to Vam se vraća. Na Saboru učitelja, Vas sam imala kao primer dobrog pedagoga.

    Sretno Vam i nadalje bilo!

  2. Duna каже:

    Poštovana kolegenice Slavka,
    Hvala Vam za podršku. Mnogo Vam hvala.
    Malo ko može da razume našu ljubav prema učiteljskom poslu i prema deci. Deca su najbolji narod na svetu. Samo u njihovom društvu sm se osećala ispunjenom.
    Sada se navikavam na neki sasvim drugi, poluprazan, nekreativan život, bez dečjih svakodnevnih bisera.
    Ali kad se mora, mora se.
    Pozdrav.

  3. dpametnice каже:

    Баш лепо и пажљиво и наравно, вишеструко заслужено! Ето, рекох ја… не заборављају ни деца баш тако лако, а посебно не неког као што је Дуна!
    А и не бих рекла да је Дунин садашњи живот некреативан и да и даље не учи свакодневно! 😉 ❤

Оставите одговор

