Разредна настава

Дневник једне учитељице

Срећна школска слава, другари!

на 26. јануара 2014.

Другари, срећна вам школска слава Свети Сава   ❤

 

На Светога Саву
 

Кад сте јуче, мила децо,
Сви радосни били,
Чистом душом свете песме
Угоднику вили,

Песме вили на његову
И на своју дику,
Светом Сави , српског рода
Првом просветнику,

На ме паде, не знам зашто,
Нека брига љута,
Узда’но сам тога дана
Неколико пута.

Сећ’о сам се црна мрака
И борбе крваве,
Па сам глед’о у икону
Светитеља Саве.

Одвеле ме брижне мисли
До оних крајева
Где још ни сад српској деци
Српске школе нема.

Како је то њима тешко
Лутати по тами, –
У туђини, у несвојти
Видети се сами.

Благо вама , мила децо,
Којима се даје
Да у својој драгој школи
Прибирате знање!

Где с’ језиком миле мајке
Свака врлост буди,
Где с’ учите да будете
И Срби и људи.

Штујте школе као темељ
Будућности праве,
Српску школу к’о аманет
Светитеља Саве.

Благо вама идућ’ к знању
По српскоме путу,
Ал’ ја плачем кад год видим
Грану отргнуту.

Јован Јовановић Змај

Sv Sava

 

Оставите одговор

