Разредна настава

Дневник једне учитељице

Напредујемо

на 26. јуна 2014.

26. јун 2014. 

Четврти дан

Радови напредују.

Мој врт почиње да добија душу. 

Комшијама се допада. Дају ми подршку. Оле однекуд доноси каменчиће за декорацију. Слађа и Вукица дадоше допринос у биљчицама.   Жаклина приложи две гуме за кола. Хвала им. Подршка сваком значи, значи и мени.

Чак имам и „климатску“ подршку. Прекјуче  се  небо одједном накостреши. Као „на дугме“, навали олуја као луда, а онда јој се придружише град и киша. Три у једном. Помислих, оде ми врт, а тек сам почела. Онда, опет као „на дугме“, невреме престаде. Појурих доле. Да видим остаде ли нешто од мог почетка. Пријатно се изненадих. Све је на свом месту. Ништа чак није ни померено ни изврнуто. Мало стргнутог лишћа са околног дрвећа и суве гранчице по њему, али то не мари.  

Мој врт полако проходава.

4

1 3 5

10 6 7 8

 

4 responses to “Напредујемо

  1. Latinka каже:

    Sele moja ,svaka ti čast. Vidiš kako može i kad nema gde ? da se uredi kutak za uživanje . Ti to radiš sa puno ljubavi. A vidim uspešno kopiraš ideje . Ubrzo dolazim da uživamo malo zajedno.

  2. Latinka каже:

    Ha,ha,ha , ja volim konkurenciju koja me inspiriše da koračam dalje. Jedva čekam da na licu mesta prostudiram sve . Već vidim koje biljke mogu da ti donesem . Naravno ako ti smatraš da se uklapaju u taj kolorit? Ljubi te tvoja sestra po duhu! 🙂

  3. Duna каже:

    Lati, svaka biljka se kod mene uklapa. Hvala ti unapred i dođi što pre 🙂

Оставите одговор

